2023 Update - blogin lopeus & uudet tuulet

torstai 26. tammikuuta 2023

Moi!


Tämä päivityksen tekeminen tuli mieleen erittäin extompere, sillä blogi on elellyt hiljaiseloa viimeiset vuodet. Näkeeköhän tätä edes kukaan? Päätin kuitenkin tulla vihdoin sanomaan lopetussanat virallisesti :D


Kuten on varsin selvää, Veradventures on lopettanut.


Mitään erityistä syytä tälle ei ole. Insipaario vain loppui, sillä oman blogin, varsinkin aktiivisen sellaisen, pyörittäminen vie aika paljon aikaa ja energiaa. Kaiken lisäksi tuntuu siltä, ettei blogeja enää oikein lueta. Rakastan kirjoittamista, ulkomailla asumista, matkustelua ja kontentin luomista edelleen.


Macaun jälkeen muutin Lissaboniin tekemään maisterin tutkintoa ISCTE Business Schoolissa. Lissabon oli aivan super ihana, mutta Aasia veti luokseen kovaa. Tätä postausta kirjoitankin Hong Kongista, jossa olen Lingnan Universityssa vaihto-oppilaana! Tarkoitus oli olla täällä vain syksyjakso, mutta enhän minä pystynyt sanomaan hyvästejä ja hain vaihdolle pidennystä kevääksi.


Suomesta 2015 lähdön jälkeen olen siis asunut Pekingissä, Macaussa, Lissabonissa ja Hong Kongissa. Kuinka upeaa!? Enpä olisi arvannut au pairiksi lähtiessä - tai ehkä olisin. Olen juuri sellainen tyyppi, joka seuraa seikkailujen kutsua vaikka maailman ääriin haha. Nuorempi minä olisi niiiiiin ylpeä kaikesta saavuttamastamme.


Kesällä 2023 valmistun ja opiskelijaelämä jää taakse 6 (+1, koska olin Macaussa "jumissa" ylimääräisen vuoden koronan takia) vuoden jälkeen. Sitten pitää olla ihan oikeasti aikuinen - mikä tuntuu varsin karmivalta.


Varsinkin, koska minulla ei ole hajuakaan siitä, missä maassa tai edes maanosassa tulen asumaan. Seikkailut siis jatkuvat edelleen.


Instagramista minut löytää @verawinter ja päivittelen varsin aktiivisesti.


Kirjoituksiani taas voi lukea Muu Maa Mandariini -blogista, jossa kirjoitan muiden ulkosuomalaisten naisten kanssa elämästämme. Blogista löytyy minun juttujeni lisäksi kokemuksia Meksikossa, Venäjällä, Espanjassa, Portugalissa, Azoreilla, Itävallassa, Singaporessa, Thaimaassa, Yhdysvalloissa, Australiassa ja Kanadassa asumisesta, sekä meidän matkoja ympäri maailmaa.


Tuntuu oudolta sanoa hyvästit, vaikka eivät nämä mitkään todelliset hyvästit olekaan ja blogin lopetus on ollut hyvin selvä jo pitkää :D


Vanhat postaukset totta kai pysyvät edelleen julkaistuina, mutta kommentteihin tuskin vastailen enää. Yhteyttä minuun voi ottaa instagramin kautta.


Kiitos kaikille lukijoille ja matkassa mukana olleille! <3




Post Comment
Lähetä kommentti